Rzeczywiście hejt istnieje w sieci. Czasami bezinteresowny, z głupoty, czasami dobrze opłacany i kierowany, nastawiony na dzielenie ludzi i ich antagonizowanie. Czasami prowokujący do odwetowych wypowiedzi żeby je później wykorzystać propagandowo do wytykania hejterów. Celują w tym działania lewackie przeciwko ludziom myślącym rozsądnie.
Nie my, zwykli ludzie zużywamy za dużo wody. To wielkie fabryki czy przemysł wydobywczy należący do wielkich korporacji szasta zasobami wodnymi. Nam propaganda w mediach cały czas nakazuje wodę oszczędzać. Na marginesie - istnieje możliwość odsalania wody.
Myślę że, czasem wyrażamy swoje zdanie zbyt brutalnie i może ranić to drugą osobę. Warto uważać na słowa, które wymawiamy a w szczególności na to co piszemy w internecie.
Niech burmistrz i decydenci pokażą co potrafią zdziałać w sprawie budowy infrastruktury osiedla. 3 kadencja z rzędu to powinny byc efekty. Ogolnie Jaworzyna ma ogromny problem z kanalizacja i nawierzchnia dròg. Czas to zmienic.
Brawo!
Nie pozwólmy my klienci żeby nas firmy, jak w Twoim przypadku, robiły w balona!
Mo je gratulacje za wygraną walkę.
Podpowiem tylko, że w takim przpadku warto zastanowić się nad wyborem reklamacji u sprzedawcy. Wtedy chroni nas nasze krajowe ustawodastwo i już przy drugiej naprawie możemy skutecznie żądać np. zwrotu kwoty zakupu.
oryginalna lokalizacja wpisu »
oryginalna lokalizacja wpisu »
oryginalna lokalizacja wpisu »
oryginalna lokalizacja wpisu »
oryginalna lokalizacja wpisu »
oryginalna lokalizacja wpisu »
oryginalna lokalizacja wpisu »
oryginalna lokalizacja wpisu »
oryginalna lokalizacja wpisu »
oryginalna lokalizacja wpisu »
oryginalna lokalizacja wpisu »
Jeśli chcesz zobaczyć mój to zapraszam:
https://lubiezycie.blogi.pl/
oryginalna lokalizacja wpisu »
oryginalna lokalizacja wpisu »
oryginalna lokalizacja wpisu »
oryginalna lokalizacja wpisu »
oryginalna lokalizacja wpisu »
oryginalna lokalizacja wpisu »
oryginalna lokalizacja wpisu »
oryginalna lokalizacja wpisu »
Nie pozwólmy my klienci żeby nas firmy, jak w Twoim przypadku, robiły w balona!
Mo je gratulacje za wygraną walkę.
Podpowiem tylko, że w takim przpadku warto zastanowić się nad wyborem reklamacji u sprzedawcy. Wtedy chroni nas nasze krajowe ustawodastwo i już przy drugiej naprawie możemy skutecznie żądać np. zwrotu kwoty zakupu.
oryginalna lokalizacja wpisu »