Marian 2019-08-22 19:09:39
Bardzo fajny blog i fajny bloger.

Pozdrawiam z rodzinką :).
emilia czyż-kędzierska 2019-08-22 15:43:06
podany telefon nie odpowiada
Roksana 2019-08-21 11:42:31
708777053 wewnętrzny 227
Paweł 2019-08-20 21:26:07
Jestem zosainteresowany kupnem produkt. Proszę o kontakt pawelkoks00@interia.pl
Seba 2019-08-20 16:37:37
Super
jest strona
Daniel 2019-08-19 20:21:02
Mmm super lizałbym mu
Tomasz 2019-08-18 17:44:44
Witam. Byliśmy 10-12 sierpnia 2019 r. Świetnie przygotowana baza. Dostęp do wszelkich potrzebnych na polu namiotowym rzeczy. Mili właściciele. Opłaty ok. Polecam. Napewno tam wrócimy.
Jakub 2019-08-18 15:10:28
Witam
Czy jest możliwość przywrócenia strony? Jest to kopalnia wiedzy o wiz8 a bardzo lubię wracać do tej gry.
Wow 2019-08-17 14:44:31
Jaka fajna strona! Prosta i funkcjonalna!
Leide 2019-08-17 12:38:17
Mam 11,5 lat 12 w marcu 2020 roku ważę 40 kilo mam 158 wzrostu na wzgórzach łonowych włoski mam od 8 miesięcy śluz leci mi 2,5 miesiąca rosa mi piersi moja mama dostała okres w wieku 12 lat i czy ja też dostanę w wieku 12 lat
Jacek 2019-08-16 23:12:34
Zajebiście i szczerze wszystko opisujesz :)
Przemysław 2019-08-16 21:20:16
Bardzo sympatyczna strona
Fasolka 2019-08-16 13:44:31
Hej ku**o Karolino nie wstyd Ci publikować zdjęć które sama robiłaś?!?
Misiek 2019-08-15 15:41:04
No rzeczywiście fajne, ale można byłoby coś do logo dodać!
Marko 2019-08-15 15:40:22
Cześć, widzę, że nowa strona! Powodzenia! Miejmy nadzieję, że będzie tu coś fajnego!
RobertDut 2019-08-09 01:39:03
Hello. And Bye.
RobertDut 2019-08-08 23:10:46
Hello. And Bye.
Muuu 2019-08-08 21:19:26
Łatwo napisać, ale jak sie człowiek pyta to cisza, nic nowego. Wstałam dzisiaj o 5.20. Było mi źle i dalej byłam śpiąca. Pojechalismy autem do pracy, przed 6 odbcice bloczków i prosto na hale. Juz zauważyłam, że lepiej za duzo nie rozmawiać tutaj z ludżmi bo każdy sobie. Nawet na przerwach w stółówce każdy ma swoje miejsca i tylko Cie przegania, jak mu sie zajmie. Więc najlepiej siedziec, samemu. Jeszcze brak Interentu. Czekałam jak ktos moze jakies smsa napisze ale cisza.Przynajmniej sobie pospie na lawce jak jest godzinna przerwa. Mam nadzieje ze nie bd chora, bo dzis zmarzłam. Takie beznadziejne tam zajęcie było, ciągnął sie czas okropnie i jeszcze zimno. Wrócilam kolo 17,25. Poszlam od razu zrobić jesc bo pozniej pewnie nic bym nie zrobila. Podczas jedzenia zadzwoniłam do Darka, ale widać, że nie chciał rozmawiać bo sie tylko wkurzał. Więc to nie miało sensu nawet po 2 probach, tylko sie kłociiliśmy. Nie mam sił tak wyciągać każdej rzeczy, a jak sie juz pytam t
Jas 2019-08-06 19:49:03
Oki jak na pierwszy raz.