Ciężko się zebrać do przeczytania 1 i 3 części tekstu z fabułą i zarysem ogólnym, zwłaszcza, że nie wiem dlaczego numer 2 jest pusty. Po mału powrzucam co mi zalega na palących się dyskach i dopiszę ile dam radę. Arty są, ale kupne. Pracownicy, choćby freelancerzy kosztują. Jak nie złowię na to żadnego wieloryba, to długo będę tyrał na mini-produkcjach (żeby wgl. chcieli ze mną gadać - poważny projekt)
P.S. BadAss będzie jednak trochę inaczej wyglądał, jeśli chodzi o złożoność merytoryczno-mechaniczną. Proste teksty, wyświetlane w odpowiednich momentach postaram się tak ułożyć (na bierząco - tak najlepiej), że się spodoba. Mi. Tyle wystarczy, żeby wydać. Dużo zabawy z level-designem. 60% mapy ukształtowane. 15 % wypełnione. Do lata raczej dam radę. Nie ma za bardzo możliwości, żeby ktoś mi pomógł, bo bym musiał na osobne pliki wykonywalne dzielić poziom (sandbox).
oryginalna lokalizacja wpisu »
oryginalna lokalizacja wpisu »
oryginalna lokalizacja wpisu »
oryginalna lokalizacja wpisu »
oryginalna lokalizacja wpisu »
oryginalna lokalizacja wpisu »
oryginalna lokalizacja wpisu »
oryginalna lokalizacja wpisu »
oryginalna lokalizacja wpisu »
oryginalna lokalizacja wpisu »
oryginalna lokalizacja wpisu »
oryginalna lokalizacja wpisu »
oryginalna lokalizacja wpisu »
oryginalna lokalizacja wpisu »
oryginalna lokalizacja wpisu »
oryginalna lokalizacja wpisu »
oryginalna lokalizacja wpisu »
oryginalna lokalizacja wpisu »
oryginalna lokalizacja wpisu »
oryginalna lokalizacja wpisu »