Obleśny SCAM. Wszystkie te bux-y to piramidy finansowe (zarabiają tylko Ci na górze, reszta traci). Powinni za to karać dożywociem, banda pasożytów bojących się pobrudzić sobie rączki uczciwą pracą. Tym bardziej, że większość ofiar to dzieci chcące sobie dorobić do kieszonkowego. Będę z takimi naciągaczami walczył retoryką, ale może nawet uda się kiedyś złożyć jakiś pozew sądowy, i wtedy zapłacicie prawdziwymi pieniędzmi a nie obietnicami.
Niestety,nie można przeglądać zdjęć w galerii.Są nieprawidłowo zamieszczone,nie otwierają się.Poza tym brakuje w archiwum roku szkolnego2010/2011.W aktualnym roku szkolnym np w folderze" wigilia" otwiera się" sprzątanie świata"
Witam!
Dnia wczorajszego zamówiłam dwie taxówki na dzień następny rano tj.08.02 na 4.35 i 6.55.Jak państwo myślicie ?czemu zamówiłam na 4.35?Dlatego że rano człowiek chce jak najdłużej pospać itp a mam czas wyliczony jestem bardzo punktualna, tej cechy nie posiadacie państwo ,lub może tylko jeden kierowca nr 95 -młody człowiek niekulturalny i bardzo niegrzeczny podjechał 4.37 -czekałam na niego już na dole pod klatką .Byłam zrospaczona po drodze na dworzec , bo zdawałam sobie sprawę ,że przez jego spóżnienie nie zdąże na kolejkę 4.40 do Gdańska -Przymorze .Otwieram swój kiosk na tym peronie o 6.00 -oczywiście nie zdążylam na kolejkę 4.40 widziałam z kierowcą jak odjeżdża i teraz kierowca wiedząc ,że będę musiała czekać pół.godziny na następną nie pozwolił mi się ogrzać w aucie ,nie chciał zwrócić mi pieniędzy za kurs,nie chciał gonić tej kolejki ,którą napewno byśmy gdzieś dogonili ,nie powiedział przepraszam za wszystko...napewno to by w jakimś stopniu pomogło naprawić jego błąd.Mówiąc ,że się spóznił ,bo dla niego dwie minuty nie stanowią różnicy -a to błąd ,bo te dwie minuty zaważły na tym ,że pół godziny się wymarzłam na mrozie i to niemałym jestem przeziębiona zdenerowowana -sklep otworzyłam dopiero 6.20 i straciłam 5 klientów ,bo pracownica pod kioskiem stała i czekała na mnie i liczyła ile osób odeszło bez możliwości zrobienia u mnie zakupów.Prosze tylko o to ,by mi pokazać udowodnić,że dany kierowca poniesie podobne konsekwencje co ja ponoszę jako właściciel sklepu i człowiek -jeśli nie o te dwie minuty będzie sprawa cywilna w sądzie o odszkodowanie i zwrot za moją chorobę z powodu wyziębienia.
Jednocześnie informuję ,że nagłośnię tą sprawę gdzie się tylko da...a mam mozliwości gdyż działam w mieście i w jednej grupie politycznej ,mieszkam również na bardzo dużym osiedlu ,gdzie działam społecznie i napewno zrobię wszystko ,by ludzie dowiedzieli się o metodach Państwa firmy i ,by na tym skorzystała firma Gryf.
Pozdrawiam
Była klientka B.Pisecka
Olu gratulujemy Ci (Wam) córeczki ... zastanawialiśmy się gdzie zniknęłaś ... a tu taka miła niespodzianka ... poznaliśmy się w Kołobrzegu podczas meczu reprezentacja "A" kontra reprezentacja "B" ... dla nas wielkie wydarzenie ... robiliśmy sobie po meczu wspólne fotki ... Maria, Małgorzata i Zdzisław Przybysz (zbieżność nazwisk zupełnie przypadkowa, ale sympatia nie :-)))
nalepsza strona jaka mogli tylko stworzyć kocham Straż sam prowadze strone o strazy :)))) Pozdrowienia :) od Strażaka :) dal PSP St-ce ;) i wszystkich znajomych z tej jednostki :)
Sądząc po jej zawartości programowało ją dziecko max 5 letnie i do tego niezbyt bystre
oryginalna lokalizacja wpisu »
oryginalna lokalizacja wpisu »
Zigniewa Hoffmana
oryginalna lokalizacja wpisu »
oryginalna lokalizacja wpisu »
oryginalna lokalizacja wpisu »
oryginalna lokalizacja wpisu »
oryginalna lokalizacja wpisu »
oryginalna lokalizacja wpisu »
Dnia wczorajszego zamówiłam dwie taxówki na dzień następny rano tj.08.02 na 4.35 i 6.55.Jak państwo myślicie ?czemu zamówiłam na 4.35?Dlatego że rano człowiek chce jak najdłużej pospać itp a mam czas wyliczony jestem bardzo punktualna, tej cechy nie posiadacie państwo ,lub może tylko jeden kierowca nr 95 -młody człowiek niekulturalny i bardzo niegrzeczny podjechał 4.37 -czekałam na niego już na dole pod klatką .Byłam zrospaczona po drodze na dworzec , bo zdawałam sobie sprawę ,że przez jego spóżnienie nie zdąże na kolejkę 4.40 do Gdańska -Przymorze .Otwieram swój kiosk na tym peronie o 6.00 -oczywiście nie zdążylam na kolejkę 4.40 widziałam z kierowcą jak odjeżdża i teraz kierowca wiedząc ,że będę musiała czekać pół.godziny na następną nie pozwolił mi się ogrzać w aucie ,nie chciał zwrócić mi pieniędzy za kurs,nie chciał gonić tej kolejki ,którą napewno byśmy gdzieś dogonili ,nie powiedział przepraszam za wszystko...napewno to by w jakimś stopniu pomogło naprawić jego błąd.Mówiąc ,że się spóznił ,bo dla niego dwie minuty nie stanowią różnicy -a to błąd ,bo te dwie minuty zaważły na tym ,że pół godziny się wymarzłam na mrozie i to niemałym jestem przeziębiona zdenerowowana -sklep otworzyłam dopiero 6.20 i straciłam 5 klientów ,bo pracownica pod kioskiem stała i czekała na mnie i liczyła ile osób odeszło bez możliwości zrobienia u mnie zakupów.Prosze tylko o to ,by mi pokazać udowodnić,że dany kierowca poniesie podobne konsekwencje co ja ponoszę jako właściciel sklepu i człowiek -jeśli nie o te dwie minuty będzie sprawa cywilna w sądzie o odszkodowanie i zwrot za moją chorobę z powodu wyziębienia.
Jednocześnie informuję ,że nagłośnię tą sprawę gdzie się tylko da...a mam mozliwości gdyż działam w mieście i w jednej grupie politycznej ,mieszkam również na bardzo dużym osiedlu ,gdzie działam społecznie i napewno zrobię wszystko ,by ludzie dowiedzieli się o metodach Państwa firmy i ,by na tym skorzystała firma Gryf.
Pozdrawiam
Była klientka B.Pisecka
oryginalna lokalizacja wpisu »
Bardzo mi się podoba :)
oryginalna lokalizacja wpisu »
oryginalna lokalizacja wpisu »
oryginalna lokalizacja wpisu »
oryginalna lokalizacja wpisu »
oryginalna lokalizacja wpisu »
oryginalna lokalizacja wpisu »
oryginalna lokalizacja wpisu »
oryginalna lokalizacja wpisu »
oryginalna lokalizacja wpisu »
Nie polecam
oryginalna lokalizacja wpisu »
oryginalna lokalizacja wpisu »