lilith 2011-10-30 04:17:24
poretzka@gmail.com
lilith 2011-10-30 04:15:08
jak Cię moge znaleźć?
Alex 2011-10-30 00:09:36
Super Stronka
xyz* 2011-10-29 22:38:46
już dawno nie odwiedzałam tego bloga ale widzę nowe i inspirujące fotki ;) ogółem mówiąc ciekawy blog ;)
Aleksandra 2011-10-29 09:19:29
Strona dosyć fajna ! Tylko na stronie kadry pedagogicznej są jakieś pomyłki!!!!!
Zoxa 2011-10-28 15:41:18
Rozwija się ale już wygląda ciekawie.
anok 2011-10-28 06:23:26
:) super-doskonała
Elka 2011-10-26 22:07:11
Znam Was fajna muzyczka spotkamy się na weselu !!! powodzonka
paddy kelly 2011-10-26 18:13:27
kelly family
exik 2011-10-26 13:23:52
Bardzo fajna strona, polecam wszystkim!
malina 2011-10-26 11:26:40
huje jebane-
Jack 2011-10-25 11:17:49
Naprawdę fajnie i tanio!!!
Miś 2011-10-24 16:07:56
Zawsze myślałem,że kieruje Wami profesjonalizm w relacjach z wystaw,jednakże po obejrzeniu fotek z niektórych, mam nieodparte wrażenie, że lansujecie niekoniecznie wybitne psy byle tylko były z Waszego kółka różańcowego
Jakub 2011-10-24 09:31:20
Krótka i na temat,mi osobiście odpowiada taka forma strony
jessus666 2011-10-23 11:41:04
Super strona, jeszcze w budowie, ale szybko sie rozwija i bedzie z tego fajny portal tematyczny.
dex80 2011-10-22 18:22:27
nie dziala wam strona 22-10-11 18-22
dex80 2011-10-22 18:21:45
nie dziala wam strona 22-10-11 18-22
Kasia 2011-10-22 15:17:47
Kompletnia nieczytelna strona - drzewko z mrugającymi gałkami ocznymi działa na nerwy. Nieczytelna czcionka, której celem jest chyba wybranie się do okulisty. Najważniejsze - brak orientacyjnych cen na usługi, co skutecznie zniechęca do odwiedzenia Optyk Wolna. Muzyka także jakaś z gatunku psychodelicznych.
aniela.ziemianek 2011-10-22 10:37:56
Zapraszam do zapoznania się z moją galerią prac.
Pozdrawiam, Aniela