ebuabu 2015-02-09 19:04:39
subcio
Moher 2015-02-09 14:15:44
KURW SPAMU NIE ROBIC, GAJOS TY GEJU JEBANY, DO KOSCIOLA
Gajos 2015-02-09 14:14:58
usun to teraz kurde
Piotrek 2015-02-09 14:12:10
Co to ma byc?!?!? Masz czelność i rozum człowieka Filp? Usun i przepros mnie teraz
Ktoś 2015-02-08 23:36:24
Fajna misja, ale trzeba pisać po polsku. Nie pisze się "Pomagam osobą", lecz osobom. Wiem co piszę, bo nie jestę inteligętę.
wera20353 2015-02-08 15:38:10
hekjai haqh
Kuba 2015-02-01 10:47:58
Geyyyyy
Kara 2015-02-01 00:49:08
władza władza mi dogadza
werka 2015-01-31 10:25:03
siemka
Helix 2015-01-30 22:42:34
On ma zeszyt!!!!
RevonereS 2015-01-30 22:16:15
hahahaha GZ Pawellllllooos ! :D
Men 2015-01-30 22:11:59
To nie jest dziurke w śniegu wysrac!
paFel 2015-01-30 22:09:22
nie znam
Pan C. 2015-01-30 19:50:56
mam zeszyt .. i nie zawaham się go użyć
Ches 2015-01-30 17:13:21
bileciki do kontroli !!
Kazio 2015-01-30 17:13:08
lubie placki!
Soxer 2015-01-30 15:42:42
Dojadę was, zerowcy. 30 osób na raz skoszę jak żyto!
Alice 2015-01-30 15:42:02
Hodor Hodor Hodor
Alice 2015-01-30 15:39:53
test test
Latuz 2015-01-30 15:38:51
Klękajcie do miecza, kurwy z twierdzy